Jei negalite prisijungti…

Kas per nesąmonė?

Jei negalite prisijungti prie svetainės (gaunate klaidą), bet anksčiau galėjote, pirmiausia įsitikinkite, kad teisingai įvedėte savo prisijungimo duomenis (vartotojo vardą arba el. pašto adresą ir slaptažodį). Atsimintina, kad vartotojo vardas turi būti sudarytas vien tik iš mažųjų raidžių ir skaičių (nuo 4 iki 20 ženklų), o slaptažodis turi būti sudarytas iš 8–20 ženklų, jame privalo būti bent viena didžioji ir viena mažoji lotyniška raidė bei bent vienas skaičius arba simbolis (@$!%*#?&). Taip pat, jei prisijungdami padėsite varnelę prie „Prisiminti mane“, svetainė prisimins jūsų prisijungimo sesiją (slapukus) žymiai ilgesnį laiką (183 dienas), per kurį nereikės svetainėje iš naujo prisijunginėti, jei naudositės ta pačia naršykle ir įrenginiu (išmaniuoju telefonu, asmeniniu kompiuteriu).

Jei nesate tikri, kad prisijungimo duomenys teisingi, geriau slaptažodį iškart pasikeisti puslapyje „Pamirštas slaptažodis“ (https://sbkankles.lt/pamirstas-slaptazodis/) nei bandyti vis kitus slaptažodžius, nes įvedus prisijungimo duomenis neteisingai (ar pasinaudojus „Pamiršto slaptažodžio“ forma) 7 kartus 1 val. laikotarpyje, vartotojas yra automatiškai blokuojamas 24 valandoms – tuomet net ir teisingai įvedus duomenis, svetainė rodys klaidą prisijungiant.

Jei pasikeitus slaptažodį vis tiek gaunate klaidą, mininčią, kad „vartotojas nėra aktyvuotas“, prašome susisiekti su svetainės administratoriumi puslapyje „Susisiekime“ (https://sbkankles.lt/susisiekime/), nurodant klaidos tekstą.

Jei esate neprisijungę svetainėje ir paspaudžiate gautame naujienlaiškyje ar svetainėje nuorodą į įrašą, kurį matyti galima tik prisijungus (visos įrašų kategorijos, išskyrus skelbimus), būsite nukreipti į puslapį „Tik nariams“ (su raudona spyna). Prisijungę visvien negalėsite matyti norimo svetainės įrašo, nes spaudžiant nuorodas į jį, bus rodomas puslapis su raudona spyna. Tokiais atvejais reikia išvalyti jūsų naršyklės talpyklą (angl. cache) ARBA naudojant kitą naršyklę (pvz., Firefox, Chrome, Opera ar Edge) prisijungti svetainėje ir tik tuomet spausti norimo įrašo nuorodą. Taip atsitinka todėl, kad neprisijungęs vartotojas nukreipiamas į puslapį su spyna, kurį naršyklė ir „įsimena“ kaip puslapį, į kurį bandote patekti – tuomet raudonos spynos puslapis yra rodomas tol, kol neišvaloma naršyklės talpykla.

Kaipgi išvalyti naršyklės talpyklą? Skirtingose naršyklėse kelias tam pasiekti gali kiek skirtis, tačiau bendras principas visoms naršyklėms yra panašus – reikia įeiti į naršyklės nustatymus (angl. Settings, Options) ir ten į paieškos langelį įvedus žodį „cache“, pasirinkti „Valyti naršymo duomenis“ (angl. Clear browsing data). Tuomet, padėjus varnelę prie Cached images and files arba prie Cached Web Content, paspauskite mygtuką „Valyti duomenis“ (angl. Clear data). Išmaniuosiuose telefonuose esančių naršyklių talpyklų valymo principas taip pat panašus – jų nustatymuose taip pat ieškokite žodžio „Talpykla“ (angl. Cache) ir ten valykite tik talpyklos turinį, bet ne slapukus (angl. Cookies). Išvalę naršyklės talpyklą, galėsite matyti norimo puslapio turinį. Kaip matome, toks svetainės „elgesys“ nėra svetainės defektas, o tik jūsų naršyklės veikimo principas.

Svetainės administratorius
 

Komentarai nepriimami.